Кошик
112 відгуків
+380 (66) 836-03-33, +380 (50) 777-80-15Зателефонувати
+380 (50) 777-80-15
+380 (66) 836-03-33
Grand Versal - Інтернет-магазин люстр та світильників | Власне виробництво |

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: - товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: потертостей, плям, сколів, тріщин тощо; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на +380 (50) 777-80-15 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер +380 (50) 777-80-15 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Умови повернення коштів: Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи будь-якого іншого перевізника.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner